SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ

Herkesin elinde olun

Çizim tahtasına geri dönelim. Pazarlama nedir? AMA'nın da vurguladığı gibi , Pazarlama; Müşterilere değer veren teklifleri iletmek ve sunmak.
Şimdi sosyal medya pazarlamasına bakın.  Sosyal Medya Bugün , sosyal medya pazarlamasının amacının, bir ilişki kurmak ve potansiyel müşterilerle iletişim kurmak suretiyle bir marka oluşturmak ve bir markanın görünürlüğünü arttırmak olduğunu iddia ediyor .
İkisi el ele gidiyor gibi görünüyor. Yine de neden merak ediyor olabilirsiniz, neden sosyal medya ?  
'' Sosyal ağlar , dünyadaki en hızlı büyüyen endüstrilerden biridir ''.  
Bu ifade, bu günlerde internet pazarlamasıyla ilgili sık sık etrafa atılmış gibi görünüyor . Ancak önümüzdeki 5 yıldaki yıllık% 25,0'lik bir büyüme beklentisiyle , henüz yapmadıysanız , sosyal medyaya yatırım yapmaya başlamak zamanıdır . Bu çok önemli, bu kutuyu bir fantezi tweet ekledik…. kısmen paylaşmak için kısmen yapmak için, kısmen göstermek için!

 

©2018 by kelus.com.tr. Tüm hakları kelus.com.tr aittir.